пʼятницю, 12 травня 2017 р.

ДЕНЬ МАТЕРІ

          МАТИ СІЯЛА СОН

Мати сіяла сон 
           під моїм вікном,
А вродив соняшник.
І тепер:хоч буран, хоч бур ян чи туман,
А мені - сонячно.
Мати сіяла льон
            під моїм вікном,
А зійшло полотно.
І тепер:хоч яри, хоч вітри крізь бори,
А я йду все одно.
Мати сіяла сніг,
           щоб він м яко - до ніг,
А вродило зілля.
І хоч січень січе, а мені за плечем
Журавлі журавлять.
Мати сіяла хміль,
            щоб дівчат звідусіль
Станом я знаджував,
А вони, як на сміх, проминали усі,
Все ж одна - зважилась.
Мати вибрала льон.
            І вино вже давно
Хмільно так хмелиться.
І з-під крил журавлиних
            мені під вікно
Листопад стелиться.
Тільки квітом своїм
             при моєму вікні
Не опав соняшник.
Я несу його в світ,
            щоб не тільки мені,
Щоб і вам сонячно.
                 Борис Олійник
         

Немає коментарів:

Дописати коментар